Organizace kanceláře
Výsledky vyhledávání
Našli jsme 25 freelancerů pro kategorii Organizace kanceláře
Virtuální asistentka/social media manager
V oblasti administrativy se pohybuji již přes 20 let, během té doby jsem nasbírala spoustu zkušeností. Nabízím své služby jako virtuální asistentka pro řešení administrativních úkolů, správu...
Administrativní práce 20 Virtuální asistentka 1 Organizace kanceláře 10 Správa dokumentů 20 Sociální sítě 1 Canva 1 WordPress 1 Shoptet 1 Organizace konferencí 5
Externí backoffice specialista
Neztrácejte čas s administrativou, raději se soustřeďte na svůj byznys. Vytvoříme stabilní jádro pro vaše podnikání. Chcete se naplno věnovat svému podnikání, ale místo toho vám čas ubírá...
Administrativní práce 6 Marketing 6 HR specialista 3 Zakaznické centrum 3 Event management 6 Organizace kanceláře 6
Virtuální asistentka
Jsem osobní a online asistentka na volné noze. Pro své klienty jsem podporou jak v soukromém, tak v pracovním životě. Pomůžu s: - klasickou administrativou/“papírováním” - správou e-mailové...
Administrativní práce 10 Virtuální asistentka 3 Outlook 4 Gmail 10 Organizace kanceláře 10 Zákaznická péče 3 Péče o komunitu na sociálních sítích 3 Fakturace 3 Kalendář 10
Správa sociálních sítí (Tvorba obsahu + Video tvorba , reels, foto,grafika )
Ráda vám nafotím / natočím vaše produkty či služby, tým vaší firmy, nebo vytvořím video. Baví mě práce se sociálními sítěmi (Reels, Foto,Reklamy) o které se vám také ráda postarám. Mám cit pro detail...
Portrétní fotograf 4 Produktový fotograf 4 Sociální sítě 5 Lightroom 6 Video produkce 4 Organizace kanceláře 4 shopify eshop 4 canva 5
Virtuální asistentka
Virtuální asistentkou jsem od roku 2016. Mám mnohaleté zkušenosti s administrativní prací, která mě baví a naplňuje. Jsem ráda za její různorodost a rozmanitost.
Office manažer 6 Organizace kanceláře 3 Organizace 8 Administrativní práce 12
Tlumočník - lektor - učitel jazyků
Tlumočením, překlady a výukou jazyků se zabývám již více než 20 let, mám zkušenosti především s tlumočením technické italštiny, ale za dobu mé praxe jsem se věnovala i tlumočení společenských...
konsekutivní a doprovodné tlumočení, organizace meetingů 22 Tlumočnictví 22 Organizace kanceláře 22 Organizace konferencí 22 Učení cizích jazyků 22 Překladatelství 22
Voiceover, PR, HR, COO
Nabízím svůj hlas pro zajímavé projekty všech možných zaměření. Pokud hledáte unikátní lidský hlas (ne AI), pak jsem vám k dispozici. Ať už jde o reklamu, namluvení instruktážního nebo výukového...
DIN EN ISO 9001 10 Event management 12 Organizace kanceláře 12 Řízení organizačních změn 10 Rozvoj zaměstnanců 10 Řízení vztahů s dodavateli (SRM) 10 Personalistika 10 HR specialista 12 Voiceover, rétorika, moderování 2
Junior Content specialist
Po vyštudovaní Ing. štúdia v obore Marketing na sociálnych sieťach sa špecializujem na tvorbu textového a vizuálneho obsahu uspôsobeného na sociálne siete, primárne Instagram, rovnako ako aj návrh...
Content Management 1 Office manažer 2 Jira 2 Organizace kanceláře 2
Vaše asistentka
Asistenská a administrativní práce mě provází už spoustu let. Ráda komunikuji s lidmi ( zákazníci, klienti, významní i začínající). Začínala jsem před pár lety v Praze v leasingové společnosti na...
Administrativní práce 6 Organizace kanceláře 6 Organizace konferencí 3 Organizace projektu 2 Správa objednávek 3 Správa dokumentů 3 E-Mail Marketing 1
Digital Performance Specialist/Social Media Manager
Nabízím pomoc pro váš business, ať už se jedná o správu sociálních sítí nebo nastavení performance kampaní. Můžete se na mě obrátit i pokud byste potřebovali nastavit e-shop v Shoptetu nebo vytvořit...
Jazyky 10 Komunikace 4 HR specialista 2 Organizace kanceláře 4 PPC 3 Sociální sítě 4 Canva 3 Shoptet 1 Event management 2